wyszukiwanie zaawansowane
» » » Sprzedaż towarów
Sprzedaż towarów

Sprzedaż towarów

Dostępność: Nakład wyczerpany

Koszt wysyłki: od 4,40 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska (płatność przelewem) - 4,40 zł
Poczta Polska (płatność przy odbiorze przesyłki) - 10,50 zł
Kurier FedEx (płatność przelewem) - 15,00 zł
Kurier FedEx (płatność przy odbiorze przesyłki) - 17,00 zł
GRATIS OD 10 SZTUK!!! - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: STOW


Brak ceny
  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • Linki (4)
zobacz nowe podręczniki do kwalifikacji A.18. Prowadzenie sprzedaży!
NAKŁAD WYCZERPANY!
podręcznik dla zasadniczych szkół zawodowych i szkół policealnych do nauki zawodu sprzedawca
Autorka: Iwona Wielgosik
Wyd. 1, 2010
ISBN 978-83-62325-13-9
ss. 172
podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego, numer ewidencyjny w wykazie: 18/2010

W podręczniku scharakteryzowano zawód sprzedawcy, omówiono metody sprzedaży, zasady prowadzenia rozmowy sprzedażowej, wyjaśniono podstawowe pojęcia związane ze sprzedażą towarów, rodzajem cen. W podręczniku podano definicję i rodzaje marż oraz sposoby ich obliczania, wyjaśniono sposoby obliczania podatku VAT, omówiono formy zapłaty za towar, ewidencjonowanie i dokumentowanie sprzedaży za pomocą kas fiskalnych oraz programów komputerowych, scharakteryzowano zagadnienia związane z bezpośrednią reklamą sklepową. Każdy rozdział zawiera pytania testowe oraz zadania. Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu sprzedaż towarów, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu sprzedawca nr 522[01]ZSZ,SP/ MEN/2007.02.08.
sklep handel
alt

Ważne informacje o stawkach podatku od towarów i usług (format pdf)
Suplement do rozdziału 3.4. Podatek VAT –  wersja do druku, składka (format pdf)
Suplement do rozdziału 3.4. Podatek VAT – wersja do czytania (format pdf)

 

oprawa: miękka

1. ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW 
    1.1. Charakterystyka zawodu sprzedawcy 
           1.1.1. Charakterystyczne cechy zawodu sprzedawcy  
           1.1.2. Etyka zawodowa sprzedawcy  
           1.1.3. Kultura obsługi 
    1.2. Metody sprzedaży  
           1.2.1. Podział metod sprzedaży 
           1.2.2. Tradycyjne metody sprzedaży 
           1.2.3. Nowoczesne metody sprzedaży  
           1.2.4. Specjalne formy sprzedaży 
    1.3. Obsługa klienta 
           1.3.1. Rodzaje klientów 
           1.3.2. Indywidualizacja obsługi klientów 
           1.3.3. Informacja o towarach  
           1.3.4. Zasady prowadzenia rozmowy sprzedażowej 
           1.3.5. Pakowanie towarów  
           1.3.6. Odważanie towarów 
    Sprawdź czy potrafisz 

2. UWARUNKOWANIA SPRZEDAŻY TOWARÓW 
    2.1. Pojęcie sprzedaży konsumenckiej 
    2.2. Oferta sprzedaży 
    2.3. Umowa sprzedaży konsumenckiej 
    2.4. Wady towarów  
    2.5. Gwarancja jakości towarów 
    2.6. Niezgodność towarów z umową 
    2.7. Postępowanie reklamacyjne 
    2.8. Ochrona praw konsumenta 
          2.8.1. Prawa konsumenta – wiadomości ogólne  
          2.8.2. Instytucje ochrony praw konsumenta 
    Sprawdź czy potrafisz 

3. CENY TOWARÓW 
    3.1. Pojęcie i rodzaje cen 
    3.2. Marże  
           3.2.1. Pojęcie i rodzaje marż 
           3.2.2. Obliczanie marży  
    3.3. Struktura ceny detalicznej  
    3.4. Podatek VAT 
           3.4.1. Charakterystyka podatku VAT 
           3.4.2. Sposoby obliczania podatku VAT  
    3.5. Podatek akcyzowy 
    3.6. Odliczenia od cen 
    Sprawdź czy potrafisz 

4. ZAPŁATA ZA TOWAR 
    4.1. Formy zapłaty za towar 
    4.2. Rozliczenia gotówkowe 
    4.3. Rozliczenia bezgotówkowe  
           4.3.1. Karty płatnicze 
           4.3.2. Czek rozrachunkowy  
           4.3.3. Polecenie przelewu 
           4.3.4. Weksel 
    4.4. Sprzedaż ratalna 
    4.5. Dowody sprzedaży  
           4.5.1. Faktura VAT  
           4.5.2. Rachunek  
           4.5.3. Paragon 
           4.5.4. Paragon fiskalny (czek kasowy)  
           4.5.5. Kontrolka sprzedaży, taśmy kasy rejestrującej, raporty fiskalne
    4.6. Rozliczanie utargu 
           4.6.1. Inkaso należności  
           4.6.2. Organizacja rozliczania utargu i ewidencja inkasa  
           4.6.3. Zasady odprowadzania utargu 
    4.7. Ewidencja i dokumentowanie sprzedaży za pomocą kas fiskalnych  
           4.7.1. Kasa fi skalna – podstawowe pojęcia 
           4.7.2. Podstawowe zasady obsługi kasy fiskalnej 
    4.8. Ewidencja i dokumentowanie sprzedaży za pomocą programów komputerowych 
           4.8.1. Programy do obsługi sprzedaży – wiadomości ogólne 
           4.8.2. Praca z programem Subiekt GT 
    Sprawdź czy potrafisz 

5. PROMOCJA 
    5.1. Bezpośrednia reklama sklepowa  
           5.1.1. Elementy zewnętrzne tworzące wizerunek sklepu 
           5.1.2. Zasady kompozycji okna wystawowego  
           5.1.3. Zasady aranżacji wnętrza sklepu  
    5.2. Wystawiennictwo towarów na targach, wystawach i kiermaszach
           5.2.1. Przygotowania do targów i wystaw  
           5.2.2. Zasady ekspozycji na targach i wystawach 
    Sprawdź czy potrafisz 
LITERATURA

alt

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
alt

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
alt

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
alt
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
alt
alt
 
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).