
Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*
| 1. Jak można zamówić książki? |
| 2. Jak można skontaktować się z wydawnictwem? |
| 3. Jakie są zasady sprzedaży w waszym sklepie internetowym? |
| 4. Czy, aby dokonać zakupów, trzeba zarejestrować się w sklepie internetowym? |
|
Nie. Można złożyć zamówienie bez zakładania konta.
|
| 5. Co mi daje założenie konta, skoro mogę złożyć zamówienie bez tego? |
|
Największą zaletą rejestracji jest to, że przy kolejnych zakupach nie trzeba już wypełniać żadnych formularzy osobowych i procedura zamawiania przebiega szybciej. Ponadto zarejestrowany klient może skorzystać z dodatkowych usług, jakie oferujemy. Są to: |
| 6. Czy cena publikacji widoczna w księgarni obejmuje koszty wysyłki? |
|
Cena umieszczona przy produkcie nie zawiera kosztów wysyłki.
|
| 7. Ile wynoszą koszty wysyłki książek? |
|
Koszty wysyłki są podane w trakcie składania zamówienia i są zgodne z cennikiem Poczty Polskiej (+ VAT) oraz firmy kurierskiej FedEx; zależą od wagi oraz gabarytu książek. Więcej informacji
|
| 8. Czy można nie ponosić kosztów wysyłki? |
|
Tak, przy złożeniu zamówienia na przynajmniej 10 książek, koszty ponosi wydawnictwo.
|
| 9. Czy możliwe są jakieś rabaty? |
|
Przy zamówieniach od 20 egzemplarzy lub 20 kompletów wydawnictwo udziela 10% rabatu (oraz ponosi koszty wysyłki).
|
| 10. Wkrótce po złożeniu zamówienia zauważyłem, że cena publikacji zmieniła się. Czy moje zamówienie będzie realizowane z nową czy starą ceną? |
|
W chwili złożenia zamówienia cena podana w księgarni internetowej przy produkcie jest ceną wiążącą.
|
| 11. Czy w ceny wliczony jest podatek VAT? |
|
Ceny wszystkich publikacji zawierają podatek VAT.
|
| 12. Co oznacza informacja przy publikacji „Data dostępności”? |
|
Informacja taka występuje przy zapowiadanych książkach. Jest to orientacyjny termin pojawienia się książki w sprzedaży. Data dostępności może się zmieniać.
|
| 13. Co oznacza informacja przy publikacji „Nakład wyczerpany”? |
|
Publikacji z takim opisem nie można zamówić.
|
| 14. Co oznacza informacja przy publikacji „Druk na życzenie”? |
|
Jeżeli przy książce podana jest cena, publikację można zamówić. Prosimy o skontaktowanie się z wydawnictwem w celu ustalenia czasu oczekiwania na druk zamówionej publikacji.
Jeżeli przy książce nie ma ceny prosimy o skontaktowanie się z wydawnictwem w celu ustalenia ceny i czasu oczekiwania na druk zamówionej publikacji. |
| 15. W jaki sposób można zapłacić za zamówione książki? |
|
Sposoby płatności:
|
| 16. Co oznacza przedpłata i w jaki sposób jej dokonać? |
|
Wybranie formy płatności „przedpłata na konto bankowe” oznacza, że książki zostaną wysłane dopiero po wpłynięciu kwoty zamówienia na nasze konto. Po wybraniu w trakcie zamawiania tej formy płatności, kupujący otrzyma mailem wszystkie dane niezbędne do wykonania przedpłaty (nazwę odbiorcy, nr rachunku, wartość zamówienia brutto).
Przedpłaty można dokonać przez Internet, w banku lub na poczcie. Zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto. O otrzymaniu przedpłaty i wysłaniu paczki informujemy osobnym mailem. |
| 17. Jak długo będę czekać na książki? |
|
Po przyjęciu przez Wydawnictwo zamówienia książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), a w miesiącu wrześniu w ciągu czterech dni roboczych.
|
| 18. W jaki sposób książki zostaną dostarczone? |
| 19. Czy realizowane są zamówienia z zagranicy? |
|
Tak, ale takiego zamówienia nie można złożyć poprzez sklep internetowy. Jeśli książki mają być wysłane za granicę, prosimy złożyć zamówienie mailowo na adres sprzedaz@empi2.pl lub skontaktować się z nami telefonicznie: 61 851 76 61.
|
| 20. Jakie są koszty przesyłki zagranicznej? |
|
Koszty przesyłki ponosi odbiorca. Są one zgodne z cennikiem Poczty Polskiej.
|
| 21. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana? |
|
Należy napisać e-maila informującego o zmianie na adres sprzedaz@empi2.pl lub skontaktować się telefonicznie: 61 851 76 61.
|