wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » 4 » Jak być przedsiębiorczym – podręcznik5

Nowy dział!

logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności

Korzyści przy zakupie

► od 10 egzemplarzy dostawa gratis
► od 20 egzemplarzy lub 20 kompletów dostawa gratis i 10% rabatu
► w pakietach – taniej!
multimedia on-line
Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Jak być przedsiębiorczym – podręcznik

Jak być przedsiębiorczym – podręcznik

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 8,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska lub Pocztex (płatność przelewem) - 8,50 zł
Pocztex Kurier 48 (płatność przy odbiorze przesyłki) - 11,00 zł
Kurier FedEx (płatność przelewem) - 16,00 zł
Kurier FedEx (płatność przy odbiorze przesyłki) - 18,00 zł
GRATIS OD 10 SZTUK!!! - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: JBP

Cena: 26,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • Kup komplet, jest taniej (1)
  • Linki (4)
podręcznik podstaw przedsiębiorczości dla szkół ponadgimnazjalnych 
zgodny z obecną podstawą programową


Autorzy: Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
zakres podstawowy
nr ewidencyjny w wykazie MEN: 512/2012
Wyd. 1, 2012
ISBN 978-83-62325-54-2
ss. 284

oprawa: miękka

POBIERZ:
zobacz prezentację i rozdział podręcznika (format pdf)
program nauczania (format doc)
nauczycielski plan dydaktyczny (format doc)
aktualizacja rozdziału 5.15 (format pdf)
aktualizacja pozostałych stron (format doc lub pdf, wrzesień 2018)
 
W podręczniku przedstawiono tematy dotyczące przedsiębiorczego działania człowieka, umiejętności organizowania sobie działań i podejmowania decyzji, a także umiejętności komunikowania się z innymi ludźmi, ze szczególnym uwzględnieniem negocjacji i radzenia sobie z konfliktami. Podręcznik uczy, jak rozsądnie i efektywnie gospodarować zarówno w skali mikro: w życiu prywatnym, na rynku produktów oraz kapitałami pieniężnymi, a także w skali makro: w gminie, mieście, powiecie, województwie, kraju oraz w zintegrowanej wspólnocie i globalnym świecie. Podrozdziały kończą się problemami do przemyślenia lub przedyskutowania. Treść wzbogacają atrakcyjne rysunki, tabele, wzory.

Z recenzji rzeczoznawcy MEN dra Grzegorza Ptaszka (Instytut Polonistyki Stosowanej, Wydział Polonistyki UW w Warszawie)
Podręcznik został napisany poprawną, zrozumiałą polszczyzną. Trudne zagadnienia zostały dodatkowo zilustrowane odpowiednimi schematami i tabelami, ułatwiającymi zrozumienie oraz przyswojenie materiału. Zachęca do nauki, w ciekawy i interesujący sposób omawia trudne zagadnienia gospodarczo-finansowe, a przy tym - co ważne - wszystko zgodnie z dbałością o poprawność językową i logiczny oraz zrozumiały przekaz.

Z recenzji rzeczoznawcy MEN prof. zw. dr hab. Janusza Żurka (Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny)
Pod względem metodycznym podręcznik jest dobrze przemyślany. (...) Zaprezentowany materiał jest przy tym ujęty syntetycznie i przejrzyście, co ułatwia jego przyswojenie, a jednocześnie zmusza do przemyśleń i refleksji. (...) Jego lektura pozwoli na poznanie podstawowych mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej oraz kategorii ekonomicznych z nią związanych. Konstrukcja podręcznika jest dobrze przemyślana, uwzględnia uwarunkowania charakterystyczne dla dynamicznie zmieniającego się otoczenia. (...) Zawarte w nich treści uzupełniają się, zapewniając konsekwencję prowadzonych wywodów. Oryginalna i doskonale opracowana strona graficzna, uzupełniona licznymi tabelami zawierającymi informacje statystyczne oraz przykłady pozwala na lepszą przyswajalność prezentowanych zagadnień. (...) jest to podręcznik ze wszech miar wartościowy i może być z powodzeniem wykorzystany do celów dydaktycznych (...).

 
 
altDo podręcznika przygotowano stronę www stanowiącą jego multimedialne uzupełnienie i pomagającą zrozumieć wybrane, najważniejsze prawa oraz mechanizmy gospodarowania za pomocą interaktywnych: opisów, schematów, tabel, wykresów, animacji, filmów, komentarzy lektora.
 


Nauczycielom podstaw przedsiębiorczości, którzy zakupili podręcznik możemy na ich prośbę przesłać mailowo:
książkę nauczyciela podstaw przedsiębiorczości z zestawem testów do sprawdzania wiedzy (liczba stron: 110)
schematy, tabele, wykresy, wzory, które można wydrukować jako foliogramy lub zaprezentować za pomocą rzutnika multimedialnego (liczba folii: 89)
rozwiązania wybranych ćwiczeń z zeszytu ćwiczeń (liczba stron: 18)
SŁOWO WSTĘPNE
1. WŁASNA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ SUKCESU 
   1.1. Ku czemu zmierza światowa gospodarka?
   1.2. Istota przedsiębiorczości
   1.3. Czynniki warunkujące przedsiębiorczość
   1.4. Osobowość przedsiębiorcza
   1.5. Analiza SWOT cech osobowości
   1.6. Analiza SWOT w celach zawodowych
   1.7. Droga do sukcesu

2. EFEKTYWNE ORGANIZOWANIE I ZARZĄDZANIE 
   2.1. Czy trzeba organizować swoje działania?
   2.2. Jak kierować lub zarządzać?

3. UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKOWANIA 
   3.1. Informacja w procesie komunikowania
   3.2. Negocjacje kunsztem komunikacji interpersonalnej
   3.3. Stosowanie właściwych technik i przebieg negocjacji
   3.4. Cechy dobrego negocjatora i lidera
   3.5. Umiejętność radzenia sobie z konfliktami

4. GOSPODAROWANIE W GOSPODARSTWIE DOMOWYM 
   4.1. Czas to pieniądz 
   4.2. Byt gospodarstw domowych
   4.3. Finanse gospodarstwa domowego

5. GOSPODAROWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE 
   5.1. Wybory ekonomiczne
   5.2. Mechanizmy rynkowe
   5.3. Podmioty i przedmioty procesu gospodarczego
   5.4. Przedsiębiorcy na rynku
   5.5. Dominacja spółek wśród przedsiębiorców
   5.6. Podejmowanie działalności gospodarczej
   5.7. Majątek przedsiębiorstwa i jego fi nansowanie
   5.8. Inwestowanie w rozwój przedsiębiorstwa
   5.9. Zatrudnianie pracowników
   5.10. Procesy działalności gospodarczej przedsiębiorstwa
   5.11. Ryzyko ponoszenia kosztów
   5.12. Szansa przychodów i zysków
   5.13. Biznesplan
   5.14. Etyka w biznesie
   5.15. Konsumenci na rynku
   5.16. Reklama

6. GOSPODAROWANIE KAPITAŁAMI PIENIĘŻNYMI
   6.1. Banki głównymi dysponentami kapitałów pieniężnych
   6.2. Kapitały w papierach wartościowych
   6.3. Transakcje giełdowe
   6.4. Wachlarz usług finansowych
   6.5. Wartość pieniądza w czasie

7. GOSPODAROWANIE W SKALI MAKRO
   7.1. Państwo w gospodarce rynkowej
   7.2. Mierniki wzrostu gospodarczego
   7.3. Inflacja pod kontrolą
   7.4. Troska o miejsca pracy
   7.5. Walka z bezrobociem
   7.6. Sfera fi nansów publicznych
   7.7. Zobowiązania z tytułu podatków
   7.8. Fundusze ubezpieczeniowe

8. GOSPODAROWANIE NA RYNKU ZINTEGROWANYM 
   8.1. Wymiana wewnątrzwspólnotowa towarów i usług
   8.2. Współpraca gospodarcza z zagranicą

INDEKS
alt
 


alt
 

alt
 

 
alt
 

alt
 

alt

 

 
alt
 

alt
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl