wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom I4
alt
W dniu 13 grudnia wydawnictwo będzie nieczynne. Zamówienia będą realizowane 14 grudnia.

Nowy dział!

logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności

Korzyści przy zakupie

► od 10 egzemplarzy dostawa gratis
► od 20 egzemplarzy lub 20 kompletów dostawa gratis i 10% rabatu
► w pakietach – taniej!
multimedia on-line
Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom I

Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom I

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 8,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska lub Pocztex (płatność przelewem) - 8,50 zł
Pocztex Kurier 48 (płatność przy odbiorze przesyłki) - 11,00 zł
Kurier FedEx (płatność przelewem) - 16,00 zł
Kurier FedEx (płatność przy odbiorze przesyłki) - 18,00 zł
GRATIS OD 10 SZTUK!!! - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: OKR

Cena: 27,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • O Autorce
materiały edukacyjne do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom I
zawód technik organizacji reklamy
typ szkoły: technikum

Autorka: Małgorzata Pańczyk
Wyd. 1, 2016
ISBN 978-83-65149-26-8
ss. 236
oprawa: miękka

Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy obejmuje następujące zagadnienia: rodzaje i funkcje reklamy oraz badania marketingowe i sposoby ich prezentacji, planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności, psychologię w reklamie oraz regulacje prawne.

POBIERZ:
– tabele do ćwiczeń (format docx)
– rozdział 2 (format pdf)

UWAGA! Nauczycielom, na ich wyraźne życzenie, wysyłamy mailowo bezpłatne odpowiedzi do ćwiczeń (w formacie pdf). Prosimy o podanie w zamówieniu własnego adresu e-mail oraz danych szkoły.
 alt
alt
alt
 
alt
alt

alt
Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl