wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Podręczniki do zawodów » technik reklamy » Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności


Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Dostępność: Książka niedostępna – nakład wyczerpany!

Koszt wysyłki: od 11,00 zł

Numer katalogowy: TOKR

Kod CN: 4901

Cena: 16,00 zł

Pozycja niedostępna!

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • O Autorce
  • Linki (1)

Do wypożyczenia lub kupienia wersja elektroniczna na platformie ibuk.pl
od 4,92 zł za 24 godziny, 6,92 zł za miesiąc, do 8 zł za 5 miesięcy wypożyczenia lub 16 zł za kupienie publikacji w formacie pdf


W sprawie zamówień zbiorowych prosimy o kontakt z działem sprzedaży sprzedaz@empi2.pl tel. 61 851 76 61

zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej; typ szkoły: technikum; 200 zadań testowych i 10 zadań praktycznych

Autorka: Małgorzata Jaworska-Olsztyn
Wyd. 2, 2018
ISBN 978-83-65149-54-1
ss. 59
oprawa: miękka

Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik organizacji reklamy.

ZOBACZ: 
– nowa podstawa programowa kształcenia w zawodzie technik reklamy (PGF07, PGF08), 2019 rok (format docx, format pdf)

UWAGA!
Na 4 stronie książki z testami podano adres strony internetowej, na której zamieszczono pliki potrzebne do wykonania zadań praktycznych w książce.alt

________
* zmianie uległy symbole kwalifikacji, ale podstawy programowe dla tych kwalifikacji pozostały takie same
alt
alt
alt
alt
alt
alt
Małgorzata Jaworska-Olsztyn – absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych na kierunku język angielski oraz dydaktyki języków obcych w ramach uzupełniających studiów magisterskich. Ukończyła kwalifikacyjne studia podyplomowe: "Informatyka dla nauczycieli", "Grafika komputerowa oraz techniki multimedialne w przedsiębiorstwach", "Technika i mechatronika pojazdów samochodowych". Nauczycielka przedmiotów zawodowych z zakresu informatyki i organizacji reklamy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Przasnyszu.

 
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu