wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Podręczniki do zawodów » technik reklamy » Zarządzanie kampanią reklamową – podręcznik do kwalifikacji PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności

Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Zarządzanie kampanią reklamową – podręcznik do kwalifikacji PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Nowość

Zarządzanie kampanią reklamową – podręcznik do kwalifikacji PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt wysyłki: od 10,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska Odbiór w punkcie - 10,00 zł
Pocztex Kurier 48 (Poczta Polska) – płatność przelewem - 10,00 zł
Pocztex Kurier 48 (Poczta Polska) – płatność przy odbiorze przesyłki - 13,50 zł
Kurier FedEx – płatność przelewem - 17,00 zł
Kurier FedEx – płatność przy odbiorze - 19,00 zł

Numer katalogowy: ZKR

Kod CN: 4901

Cena: 37,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • O Autorce

NOWOŚĆ!

podręcznik do o kwalifikacji PGF.08 Zarządzanie kampanią reklamową; typ szkoły: technikum; zawód: technik reklamy

Autorka: Małgorzata Pańczyk
Wyd. 1, 2021
ISBN 978-83-65149-97-8
ss. 272
oprawa miękka

Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:

   1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy

   2. Psychologia w reklamie

   3. Prawo i etyka w reklamie

   4. Strategia komunikacji marki

   5. Planowanie kampanii reklamowej

   6. Sprzedaż kampanii reklamowej

   7. Zarządzanie informacją w procesie realizacji kampanii reklamowej

   8. Zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej

   9. Ocena skuteczności kampanii reklamowej

Rozdziały zakończone są ćwiczeniami.

POBIERZ
– plan wynikowy
skuteczność i efektywność kampanii reklamowej 180 g (format docxpdf)
– plan wynikowy planowanie kampanii reklamowej 200 g (format docxpdf)
 
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
 
alt
alt
alt
Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu