wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Podręczniki do zawodów » technik reklamy » Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności

Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II

Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II

Dostępność: Książka dostępna

Koszt wysyłki: od 10,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska Odbiór w punkcie - 10,00 zł
Pocztex Kurier 48 (Poczta Polska) – płatność przelewem - 10,00 zł
Pocztex Kurier 48 (Poczta Polska) – płatność przy odbiorze przesyłki - 13,50 zł
Kurier FedEx – płatność przelewem - 17,00 zł
Kurier FedEx – płatność przy odbiorze - 19,00 zł

Numer katalogowy: OKRII

Kod CN: 4901

Cena: 29,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • O Autorce
  • Linki (1)
Ostatnie egzemplarze!
materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II
zawód technik organizacji reklamy
typ szkoły: technikum

Autorka: Małgorzata Pańczyk
Wyd. 1, 2018
ISBN 978-83-65149-31-2
s. 240
oprawa: miękka

Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji AU.30 (A.27)* Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami i technikami graficznymi i poligraficznymi, tworzeniem różnych produktów reklamowych (druki akcydensowe, opakowanie, ogłoszenie prasowe, reklama: zewnętrzna, sklepowa, internetowa, radiowa i telewizyjna). Opracowanie zawiera ilustracje, tabele, liczne przykłady. Pod każdym podrozdziałem umieszczono ćwiczenia i pytania sprawdzające wiedzę.

ZOBACZ: 
– nowa podstawa programowa kształcenia w zawodzie technik reklamy (PGF07, PGF08), 2019 rok (format docx, format pdf)

________
* zmianie uległy symbole kwalifikacji, ale podstawy programowe dla tych kwalifikacji pozostały takie same
alt
alt
 
alt
alt
alt
alt
Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu