wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » Obsługa klientów. Kwalifikacja AU.20 (A.18)* Prowadzenie sprzedaży, tom 3 – podręcznik4

Nowy dział!

logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności

Korzyści przy zakupie

► od 10 egzemplarzy dostawa gratis
► od 20 egzemplarzy lub 20 kompletów dostawa gratis i 10% rabatu
► w pakietach – taniej!
multimedia on-line
Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Obsługa klientów. Kwalifikacja AU.20 (A.18)* Prowadzenie sprzedaży, tom 3 – podręcznik

Obsługa klientów. Kwalifikacja AU.20 (A.18)* Prowadzenie sprzedaży, tom 3 – podręcznik

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 8,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska lub Pocztex (płatność przelewem) - 8,50 zł
Pocztex Kurier 48 (płatność przy odbiorze przesyłki) - 11,00 zł
Kurier FedEx (płatność przelewem) - 16,00 zł
Kurier FedEx (płatność przy odbiorze przesyłki) - 18,00 zł
GRATIS OD 10 SZTUK!!! - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: OBK

Cena: 24,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • Linki (3)

podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa
kwalifikacja AU.20 (A.18)* Prowadzenie sprzedaży; typ szkoły: zasadnicza szkoła zawodowa, technikum


Autorka: Iwona Wielgosik
Wyd. 1, uzupełnione i zaktualizowane 2018
ISBN 978-83-62325-70-2
ss. 205
oprawa: miękka
 

Nr ewidencyjny w wykazie MEN: 52/2013
Rok dopuszczenia: 2013

altPrzeczytaj cały rozdział (format pdf)

W podręczniku opisano:
– zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
– promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
– realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
– ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.

Z recenzji rzeczoznawcy MEN – Krystyny Kielan:
Podręcznik swoją konstrukcją, uporządkowanym podziałem treści oraz licznymi praktycznymi rysunkami, fotografiami, tabelami i wzorami oraz testami i zadaniami stanowi rzetelnie przygotowane kompendium aktualnej wiedzy z zakresu obsługi klientów.
Z recenzji rzeczoznawcy MEN – Marii Gaertner:
Warstwa metodyczna na dobrym poziomie, uwzględniająca aktualną wiedzę metodyczną.


POBIERZ:
– plan zajęć dydaktycznych (format doc, format pdf)
– tabele, schematy i wzory dokumentów do ćwiczeń w podręczniku (format doc)

UWAGA!
Nauczycielom, na ich wyraźne życzenie, wysyłamy mailowo bezpłatne odpowiedzi do pytań testowych z podręcznika. Prosimy o podanie w zamówieniu własnego adresu e-mail oraz danych szkoły.
________
* zmianie uległy symbole kwalifikacji, ale podstawy programowe dla tych kwalifikacji pozostały takie same

Wstęp

1. ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW 
    1.1. Charakterystyka zawodu sprzedawcy
          1.1.1. Charakterystyczne cechy zawodu sprzedawcy
          1.1.2. Etyka zawodowa sprzedawcy
          1.1.3. Tajemnica zawodowa sprzedawcy
          1.1.4. Kultura obsługi
          1.1.5. Stres w pracy sprzedawcy
    1.2. Metody sprzedaży
          1.2.1. Podział metod sprzedaży
          1.2.2. Tradycyjne metody sprzedaży
          1.2.3. Nowoczesne metody sprzedaży 
          1.2.4. Specjalne formy sprzedaży
    1.3. Obsługa klientów. Rozmowa sprzedażowa
          1.3.1. Rodzaje klientów 
          1.3.2. Motywy zachowań klientów
          1.3.3. Indywidualizacja obsługi klientów
          1.3.4. Informacja o towarze
          1.3.5. Zasady prowadzenia rozmowy sprzedażowej
          1.3.6. Komunikacja interpersonalna i negocjacje
          1.3.7. Obsługa klientów w sklepie internetowym
          1.3.8. Pakowanie towarów
          1.3.9. Odważanie towarów
    1.4. Organizacja pracy w sklepie
          1.4.1. Zasady organizacji pracy w sklepie
          1.4.2. Podział pracy w punktach sprzedaży detalicznej
          1.4.3. Organizacja pracy sprzedawcy
          1.4.4. Organizacja pracy kasjera 
          1.4.5. Harmonogram pracy w sklepie
    Sprawdź, czy potrafisz


2. PROMOCJA TOWARÓW 
    2.1. Znaczenie i cele promocji
    2.2. Reklama
          2.2.1. Cele i środki reklamy
          2.2.2. Bezpośrednia reklama sklepowa
    2.3. Opakowanie – wizytówką produktu
    2.4. Sprzedaż osobista
    2.5. Promocja sprzedaży
    2.6. Promocja bezpośrednia
    2.7. Kształtowanie wizerunku firmy
    2.8. Wystawiennictwo towarów na targach i wystawach 
          2.8.1. Przygotowania do targów i wystaw
          2.8.2. Zasady ekspozycji na targach i wystawach
    Sprawdź, czy potrafisz


3. REALIZACJA TRANSAKCJI KUPNA-SPRZEDAŻY 
    3.1. Formy zapłaty za towar
    3.2. Rozliczenia gotówkowe
    3.3. Rozliczenia bezgotówkowe
          3.3.1. Karty płatnicze
          3.3.2. Czek rozrachunkowy
          3.3.3. Polecenie przelewu
          3.3.4. Weksel
    3.4. Sprzedaż ratalna
    3.5. Dowody sprzedaży
          3.5.1. Faktura 
          3.5.2. Rachunek
          3.5.3. Inne dowody sprzedaży
          3.5.4. Paragon fiskalny (czek kasowy)
          3.5.5. Kontrolka sprzedaży, taśmy kasy rejestrującej, raporty fiskalne
    3.6. Rozliczanie utargu
          3.6.1. Inkaso należności
          3.6.2. Organizacja rozliczania utargu i ewidencja inkasa
          3.6.3. Zasady odprowadzania utargu
    3.7. Ewidencja i dokumentowanie sprzedaży za pomocą kas fiskalnych
          3.7.1. Kasa fiskalna – podstawowe pojęcia
          3.7.2. Podstawowe zasady obsługi kasy fiskalnej
    3.8. Ewidencja i dokumentowanie sprzedaży za pomocą programów komputerowych
          3.8.1. Programy do obsługi sprzedaży – wiadomości ogólne 
          3.8.2. Praca z programem Subiekt GT

    Sprawdź, czy potrafisz

4. OCHRONA PRAW KONSUMENTA 
    4.1. Prawa konsumenta – wiadomości ogólne
    4.2. Pojęcie sprzedaży konsumenckiej
    4.3. Oferta sprzedaży
    4.4. Umowa sprzedaży konsumenckiej
    4.5. Wady jakościowe towarów
    4.6. Gwarancja jakości towarów
    4.7. Zmiany w prawie konsumenta. Rękojmia
    4.8. Postępowanie reklamacyjne
    4.9. Instytucje ochrony praw konsumenta

    Sprawdź, czy potrafisz

Literatura
Indeks rzeczowy

 
W każdym rozdziale zdefiniowano i umieszczono na kolorowym tle najważniejsze pojęcia.
alt

Wypunktowanie pozwala uporządkować materiał logicznie i przejrzyście.
alt

Schematy ilustrują omawiane zagadnienia.
alt

Przykłady pokazują wykorzystanie teorii w praktyce.
alt

Każdy rozdział kończy się zadaniami sprawdzającymi wiedzę oraz pytaniami testowymi, pozwalającymi przygotować uczniów do rozwiązywania testów egzaminacyjnych.
alt
 
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl