wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » Sprzedaż towarów. Kwalifikacja HAN.01. Prowadzenie sprzedaży – podręcznik4
alt
W okresie epidemii realizujemy tylko zamówienia wysyłkowe.
Nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie wydawnictwa.
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności
multimedia on-line
Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Sprzedaż towarów. Kwalifikacja HAN.01. Prowadzenie sprzedaży – podręcznik

Sprzedaż towarów. Kwalifikacja HAN.01. Prowadzenie sprzedaży – podręcznik

Koszt wysyłki: od 9,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Pocztex Kurier 48 (płatność przelewem) - 9,50 zł
Pocztex Kurier 48 (płatność przy odbiorze przesyłki) - 11,50 zł
Kurier FedEx (płatność przelewem) - 16,00 zł
Kurier FedEx (płatność przy odbiorze przesyłki) - 18,00 zł
Dostawa powyżej 10 SZTUK (GRATIS) ! ! ! - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: HAN01ST


Brak ceny

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
Zapowiedź!
podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa
kwalifikacja HAN.01 Prowadzenie sprzedaży; typ szkoły: szkoła branżowa I stopnia, technikum


Autorka: Iwona Wielgosik
Wyd. 1, 2020
ISBN 978-83-65149-73-2
ss. 220
oprawa: miękka

Podręcznik Sprzedaż towarów dla kwalifikacji Prowadzenie sprzedaży HAN.01 opracowano na podstawie podręcznika Obsługa klientów, dostosowując go do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa zawodowego.

W podręczniku opisano:
– zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
– marketing w przedsiębiorstwie handlowym (promocję, reklamę, funkcje opakowania, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
– realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
– ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, rękojmię, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.

alt

alt

alt
W każdym rozdziale zdefiniowano i umieszczono na kolorowym tle najważniejsze pojęcia.
alt

Wypunktowanie pozwala uporządkować materiał logicznie i przejrzyście.
alt

Schematy ilustrują omawiane zagadnienia.
alt

Przykłady pokazują wykorzystanie teorii w praktyce.
alt

Każdy rozdział kończy się zadaniami sprawdzającymi wiedzę oraz pytaniami testowymi, pozwalającymi przygotować uczniów do rozwiązywania testów egzaminacyjnych.
alt
 
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl