wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Podręczniki do zawodów » technik reklamy » Sprzedaż produktów reklamowych – podręcznik do kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności


Sprzedaż produktów reklamowych – podręcznik do kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Sprzedaż produktów reklamowych – podręcznik do kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Dostępność: Książka niedostępna – nakład wyczerpany!

Koszt wysyłki: od 11,00 zł

Numer katalogowy: SPR

Kod CN: 4901

Cena: 25,00 zł

Pozycja niedostępna!

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • O Autorce
  • Linki (4)
Do wypożyczenia lub kupienia wersja elektroniczna na platformie ibuk.pl
od 4,92 zł za 24 godziny, 9,60 zł za miesiąc, do 15,50 zł za 5 miesięcy wypożyczenia lub 31 zł za kupienie publikacji w formacie pdf

podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy
kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
typ szkoły: technikum


Autorka: Małgorzata Pańczyk
Wyd. 2, 2015
ISBN 978-83-65149-00-8
ss. 310
oprawa: miękka

Numer ewidencyjny w wykazie MEN: 14/2015.
Rok dopuszczenia: 2015


altPrzeczytaj cały rozdział (format pdf)

Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
 
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodny z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

POBIERZ: 
– plan zajęć dydaktycznych (format doc)

– tabele, teksty i wzory dokumentów do ćwiczeń do wydania 2 z 2015 r. (format doc)
– tabele, teksty i wzory dokumentów do ćwiczeń do wydania 1 z 2014 r. (format doc)


ZOBACZ: 
– nowa podstawa programowa kształcenia w zawodzie technik reklamy (PGF07, PGF08), 2019 rok (format docx, format pdf)

Nauczycielom, którzy zakupili podręcznik możemy na ich prośbę przesłać mailowo w formacie pdf:
– rozwiązania wybranych zadań,
– całostronicowe wybrane ilustracje.
alt
alt

alt
alt

alt
 

alt
 


alt
 

alt
 
 
Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu