wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » Sprzedaż produktów reklamowych – podręcznik do kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych4
alt
W dniu 13 grudnia wydawnictwo będzie nieczynne. Zamówienia będą realizowane 14 grudnia.

Nowy dział!

logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności

Korzyści przy zakupie

► od 10 egzemplarzy dostawa gratis
► od 20 egzemplarzy lub 20 kompletów dostawa gratis i 10% rabatu
► w pakietach – taniej!
multimedia on-line
Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Sprzedaż produktów reklamowych – podręcznik do kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Sprzedaż produktów reklamowych – podręcznik do kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 8,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska lub Pocztex (płatność przelewem) - 8,50 zł
Pocztex Kurier 48 (płatność przy odbiorze przesyłki) - 11,00 zł
Kurier FedEx (płatność przelewem) - 16,00 zł
Kurier FedEx (płatność przy odbiorze przesyłki) - 18,00 zł
GRATIS OD 10 SZTUK!!! - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: SPR

Cena: 31,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • O Autorce
  • Linki (4)
podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy
kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
typ szkoły: technikum


Autorka: Małgorzata Pańczyk
Wyd. 2, 2015
ISBN 978-83-65149-00-8
ss. 310
oprawa: miękka

Numer ewidencyjny w wykazie MEN: 14/2015.
Rok dopuszczenia: 2015


altPrzeczytaj cały rozdział (format pdf)

Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
 
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodny z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

Pobierz:
– plan zajęć dydaktycznych (format doc)

– tabele, teksty i wzory dokumentów do ćwiczeń do wydania 2 z 2015 r. (format doc)
– tabele, teksty i wzory dokumentów do ćwiczeń do wydania 1 z 2014 r. (format doc)


Nauczycielom, którzy zakupili podręcznik możemy na ich prośbę przesłać mailowo w formacie pdf:
– rozwiązania wybranych zadań,
– całostronicowe wybrane ilustracje.
alt
alt

alt
alt

alt
 

alt
 


alt
 

alt
 
 
Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl