wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Podręczniki i publikacje archiwalne » zawodowe » Zeszyt ćwiczeń z promocji
logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności

Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Zeszyt ćwiczeń z promocji

Zeszyt ćwiczeń z promocji

Dostępność: Książka dostępna

Koszt wysyłki: od 10,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska Odbiór w punkcie - 10,00 zł
Pocztex Kurier 48 (Poczta Polska) – płatność przelewem - 10,00 zł
Pocztex Kurier 48 (Poczta Polska) – płatność przy odbiorze przesyłki - 13,50 zł
Kurier FedEx – płatność przelewem - 17,00 zł
Kurier FedEx – płatność przy odbiorze - 19,00 zł

Numer katalogowy: ZP

Kod CN: 4901

Cena: 10,00 zł

Ilość: egz.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
Końcówka nakładu!
106 ćwiczeń; typ szkoły:
szkoła branżowa I stopnia

Autorki: Iwona Gierymska, Maria Rafalska
Wyd. 1, 2000
ISBN 83-87665-70-3
oprawa: miękka
ss. 86
 
Zeszyt ćwiczeń, który może przydać się nie tylko uczniom. Zawiera zagadnienia dotyczące narzędzi promocji, zagadnień kultury obsługi (podstawy psychologii, komunikacja interpersonalna, rozwój strategii przedsiębiorstw, pojęcia i znaczenie marki, rodzaje i obsługa klientów), dekorowania wnętrz i okien wystawowych oraz działań związanych z promocją (sprzedaż osobista, public relations, promocja sprzedaży, reklama).
Wstęp
Narzędzia promocji
Kultura obsługi

    1. Podstawy psychologii obsługi
    2. Komunikacja interpersonalna
    3. Rozwój strategii przedsiębiorstw
    4. Rodzaje orientacji w procesie sprzedaży
    5. Pojęcie i znaczenie marki
    6. Rodzaje klientów
    7. Wymagania stawiane sprzedawcy
Dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego
    1. Kolor, proporcja, kompozycja
    2. Liternictwo
    3. Wystawiennictwo
Działania dotyczące promocji
    1. Promocja
    2. Sprzedaż osobista
    3. Promocja sprzedaży
    4. Public relations (propaganda gospodarcza)
    5. Reklama
Bibliografia
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu