wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » Marketing w działalności agencji reklamowej – materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26)* Sprzedaż produktów i usług reklamowych4

Nowy dział!

logopedia

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, a my będziemy informować Cię o naszych nowych książkach*

 
* Zapisanie się do newslettera oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych (otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres e-mail). Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo eMPi2 s.c., ul. św. Wojciech 28, 61-749 Poznań. Więcej w Polityce prywatności

Korzyści przy zakupie

► od 10 egzemplarzy dostawa gratis
► od 20 egzemplarzy lub 20 kompletów dostawa gratis i 10% rabatu
► w pakietach – taniej!
multimedia on-line
Wydawnictwo eMPi2 na Facebook
Marketing w działalności agencji reklamowej – materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26)* Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Marketing w działalności agencji reklamowej – materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26)* Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 8,50 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska lub Pocztex (płatność przelewem) - 8,50 zł
Pocztex Kurier 48 (płatność przy odbiorze przesyłki) - 11,00 zł
Kurier FedEx (płatność przelewem) - 16,00 zł
Kurier FedEx (płatność przy odbiorze przesyłki) - 18,00 zł
GRATIS OD 10 SZTUK!!! - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: MDR

Cena: 27,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis książki
  • Spis treści
  • Przykładowe strony
  • O Autorce
  • Linki (1)
materiały edukacyjne przeznaczone do kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy; kwalifikacja AU.29 (A.26)* Sprzedaż produktów i usług reklamowych; typ szkoły: technikum

Autorka: Małgorzata Pańczyk
Wyd. 1, 2015
ISBN 978-83-65149-03-9
ss. 224
oprawa: miękka
 
altPrzeczytaj cały rozdział (format pdf)

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

UWAGA!
Nauczycielom, na ich wyraźne życzenie, wysyłamy mailowo bezpłatne rozwiązania wybranych zadań z materiałów edukacyjnych. Prosimy o podanie w zamówieniu własnego adresu e-mail oraz danych szkoły.
________
* zmianie uległy symbole kwalifikacji, ale podstawy programowe dla tych kwalifikacji pozostały takie same
 alt
alt
alt
alt
alt
Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl